piątek, 25 kwietnia 2014

Straszydło! :)

Kochani! Ostatnio dostaję bardzo nietypowe zamówienia. Czasem jestem w szoku jakie pomysły ludziom przychodzą do głowy! :)
Prezentuję Wam dziś jedno z moich zamówień.. ośmiornica. Miała być straszna.. taka jaka jest w rzeczywistości, ale za to z nutką elegancji. Postanowiłam, więc wykonać takie o to straszydło i przyozdobić perełkami. Na szczęście właścicielka ośmiornicy jest bardzo zadowolona, a to cieszy mnie najbardziej. Fajnie, że udało mi się osiągnąć efekt, który zamierzałam. :)


Dziś mam wenę na modelinę! :) Udało mi się już zrobić nietypowe motylki, lisa i truciznę, a dzień jeszcze młody!
A to wszystko przez to, że w niedzielę czeka mnie kolos ze statystyki i ogólnie duużo pracy na studiach.. :)
Wczoraj mój kochany mąż zarobił 100zł mandatu, a do tego przez to siedzenie w domu głowa pełna złych myśli.. Więc ogólnie nie mam zbyt dobrego humoru, ale staram zająć się modeliną i jakoś czas mi leci.
Mam nadzieję, że jutro tu wpadnę i wrzucę fajne zdjęcia nowości! :)

Miłego dnia wszystkim życzę!
Buziaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za skomentowanie! :) Zapraszam ponownie ♥